HR HƏLLƏR

Employee Handbook Hazırlanması

İşçi kitabçası şirkətinizin missiyasını, siyasətlərini, dəyərlərini və gözləntilərini bildirən sənəddir. İşçi kitabçalarını təşkilatınızın standartlara uyğun tərtib etməklə  əməkdaşlarınızın təşkilatınızdakı fəaliyyəti dövründə öz hüquq və vəzifələrini aydınlaşdırmalarını təmin edirik.

 

Xidmətə daxildir:

1.Şirkətin dəyərləri, vizyonu və missiyasının hazırlanması

2.İşə qəbul qaydaları

3.Ödəniş üsulları 

4.İş və istirahət vaxtları

5.Əlavə iş ödənişi

6.Performansın yoxlanılması prosedurları

7.Təhlükəsizlik qaydaları və prosedurları

8..Ayriseçkiliyə qarşı mübarizə qaydaları

9.Geyim kodu və etik kodeks

10.Şəxsi texnologiyadan istifadə

11.Sosial media siyasəti

12.Məlumat və müştəri məxfiliyi

13.Müştərilərdən hədiyyələrin qəbulu qaydaları

14.Münaqişələrin həlli siyasəti

15.İşçi müavinətləri

16.Konfidensiallıq



Nəticə: İşçi kitabçasının olması qaydaları və məsuliyyətləri işçilərə çatdırmağı asanlaşdırır və  onlardan nə gözlənildiyinə dair heç bir sual yaranmır.

Müraciət et